Embelsuesit artificiale ushqimore nuk kane lidhje me kancerin
Marrja e rregullt e embelsuesve artificiale (ushqimore) si sakarina dhe aspartam nuk rrisin rrezikun e disa lloje kancerash si ai i stomakut dhe pankreatiti, sygjeron nje studim i ri qe vjen nga Italia.
Perdorimi i embelsuesve ne ushqime e pije eshte gjeresisht i perhapur dhe ka fituarr terren duke qene se firmat e ushqimeve kerkojne te prodhojne produkte me te shendetshme, me me pak sheqer per konsumatoret. Tregu global i embelsuesve sipas Leatherhead International arrinte nje vlere prej US$1.83 miliarde ne 2007.
Megjithese te gjithe embelsuesit e perdorur ne KE jane te aprovuar dhe jane konsideruar si te sigurt nga pikepamja e sigurise ushqimore, forumet e internetit, raportet e gazetave dhe nje pjese e literatures shkencore vazhdojne te ngrene dyshime.
Mbas sakarines, aspartam eshte embelsuesi i dyte me i perdorur ne bote. Embelsuesi ka qene subjekt i kontestimeve dhe jo kontestimeve per shkaktim kanceri, vecaneridht ne Europe si pasoje e publikimeve te gjetjeve nga shkencetaret nga Fondacioni Europian Ramazzini (ERF) sipas te cileve kishte nje lidhje ndermjet ingredientit dhe kancerit tek minjte.
Ne pergjigje te raporteve te ERF, Autoriteti Europian i Sigurimit Ushqimor (EFSA) tha se nuk ka ndonje tregues qe aspartam shkakton kancer.
Rezultatet e reja te Institutit te Kerkimeve Farmaologjike “Mario Negri" te Milanos, Itali e perforcojne kete prononcim te ERF. Shkencetaret Italiane kryen studime te kontrolleve rastesore nga 1991 deri ne 2004. Te dhena per konsumin e embelsuesve ushqimore tek perdoruesit dhe jo perdoruesit u morren nga njerez (moster prej 213 njerezish) me kancer ne stomak dhe kontrolle shendeti ne nje moster me te madhe njerezish (moster prej 547 njerezish), nga 326 njerez me kancer pankreasi etj, etj.
Pas analizes se rezultateve , kerkuesit shkencore deklaruan se perdoruesit e embelsuesve ushqimore nuk ishin nen kercenimin e nje rreziku ne rritje te ndonjerit prej kancereve nen studim.
Marre nga: FoodQualityNews.com
17.08.2009